דפים

יום ראשון, 29 באפריל 2012

Don't Stop The Festival - ממשיכים

ב 30 באפריל יצויין, זו הפעם הראשונה, יום הג'אז הבינלאומי. יום זה נקבע על ידי אונסק"ו על מנת להעלות את המודעות בקרב הקהילה הבינלאומית לתכונותיו של הג'אז ככלי חינוכי, כח מניע לשלום, אחדות, דיאלוג ושיתוף פעולה בין אנשים. 
לצערנו דווקא בתקופה זו, בה העולם מכיר בחשיבותו התרבותית ובתרומתו החברתית של הג'אז החליטה עיריית תל-אביב לגדוע את המסורת המפוארת של פסטיבל הג'אז של תל-אביב שהתקיים במשך 23 השנים האחרונות.
המאמצים לבטל את רוע הגזירה נמשכים בכמה מישורים ונראה כי עד כה נחלנו הצלחה חלקית שכן עמדת העירייה, כפי שבאה לידי ביטוי לאחרונה במכתבי התשובה שקיבלנו, הינה כי הפסטיבל לא בוטל כליל אלא הפך לדו-שנתי.
איש אינו יודע בוודאות האם באמת שינתה העירייה את עמדתה וחזרה בה מרצונה לבטל כליל את הפסטיבל או שמדובר בנסיון הטעיה שכל מטרתו "להרדים" אותנו ובפועל בכוונת העירייה לבטל את הפסטיבל ולא לקיימו גם בשנת 2014, אך מכל מקום תחושתנו היא שלאחרונה חלה התגמשות מסויימת מצד העירייה בנוגע לפסטיבל הג'אז. קיימת באוויר תחושה של תזוזה לכיוון ירידה מהעץ שעליו טיפסה העירייה.

Now's the Time
ממש עכשיו אנחנו חייבים לעשות עוד "פוש" חזק וממוקד כדי שזה יקרה.
בואו ננצל את יום הג'אז הבינלאומי כדי להזכיר לעיריית תל-אביב כמה הג'אז חשוב לנו וגם לה.

חשוב ביותר שתשלחו כעת מיילים, פקסים ומכתבים במלוא הקיטור על מנת לנסות ולהשיג התגמשות נוספת. שלחו ללשכת פניות הציבור של עיריית ת"א, למנכ"ל העירייה מנחם לייבה ולראש העיר חולדאי. בקשו מהם לשקול מחדש את החלטתם, ואנא דרשו תשובה במכתבכם. 
מי מכם שזקוק למכתב מנוסח יכול להשתמש בזה, אך חשוב שכולכם תשלחו כבר בשבוע הקרוב. הנה המכתב שלי.

לשכת מנכ"ל העירייה - אבן גבירול 69 ת"א  
לפניה ישירה למנכ"ל העירייה         לפניה ישירה ללשכה לפניות הציבור
מייל חולדאי: huldai@mail.tel-aviv.gov.il
פקס לשכה: 03-5216597
בהצלחה לכולנו.

אין תגובות:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin