דפים

יום שלישי, 7 במאי 2013

Tel Aviv Jazz Festival: 29-31 May 2013

כפי שכבר עדכנתי, מאמצינו לביטול הגזירה שהוטלה על פסטיבל הג'אז תל אביב (להפיכתו לפסטיבל דו שנתי) נשאו פרי והשנה יתקיים הפסטיבל התל אביבי ה- 24 בין התאריכים 29-31 במאי בסינמטק תל אביב.

התקציב אמנם מצומצם השנה (שהרי הפסטיבל כלל לא נועד להיות אלא רק בשנה הבאה) אבל המנהלים האומנותיים (ניצן קרמר וברק וייס) הצליחו להרכיב תוכנית מבטיחה עם לא מעט אורחים מחו"ל והרבה כבוד למוסיקאים המקומיים המצויינים שלנו.









אז מה יהיה לנו שם?

הסקסופוניסט (בעיקר אלט אבל גם סופרן) הנהדר Gary Bartz יגיע עם הרביעייה הקבועה שלו: Barney McAll בפסנתר, James King באס ו Greg Bandy בתופים, עמם הקליט גם את אלבומו האחרון והמצויין Coltrane Rules.


הפסנתרנית היפנית Chihiro Yamanaka תופיע בטריו עם גלעד אברו (באס) ואמיר ברסלר (תופים)


Watch live streaming video from iridiumlive at livestream.com


החלילנים Nicola Stilo (איטליה) ומתן קליין ינגנו עם גיל זוהר (פסנתר), רן לוי (גיטרה בס) ורועי אוליאל (תופים). Stilo, אגב, ניגן בשנות השמונים עם Chet Baker בחליל, בפסנתר ובגיטרה.


דואט של החצוצרן Roy Campbell ונגן התופים וכלי ההקשה ערן אלישע. השניים חברים קרובים כ-20 שנה והקלטת הבכורה שלהם watching cartoons with Eddie עליה מבוסס המופע, שיצאה לשוק בשנה שעברה, נבחרה כאחת מהקלטות הג'אז הטובות של 2012 במגזין DownBeat.


החצוצרן Corey Wilkes (מנגן עם Kahil El-Zabar) והפסנתרן Greg Spero מסצנת הג'אז של שיקגו ישתפו כאן פעולה עם אסף חכימי (באס),  רועי אוליאל (תופים) וגלעד דוברצקי (כלי הקשה).


וכמובן הפקות מקוריות שהופקו במיוחד לפסטיבל :

רביעיית דניאל זמיר (עם ניתאי הרשקוביץ', גלעד אברו ואמיר ברסלר) בהפקה מיוחדת  ל"כנר על הגג" יארחו את נתן דטנר. (וזו הזדמנות טובה לשלוח אתכם לשמוע את האלבום המצויין שהוציא Cannonball Adderley עם המוסיקה של "כנר על הגג")

הזמרת אסתר רדא בעיבודים מיוחדים לשירים של נינה סימון עם בן חוזה בגיטרה, מיכאל גיא בקונטרבס, ליאור רומנו בקלידים, דן מאיו  וינון פרץ בחצוצרות, גל דהן בסקסופון ומעיין מילו בטרומבון.

הזמרת אירית דקל תופיע עם התזמורת האנדלוסית אשקלון

הגיטריסט אורי ברכה יארח את החלילן והזמר שם טוב לוי לחגיגת מוסיקה ברזילאית עם אורן שגיא (קונטרבס), אילן קצ'קה (תופים)

שביעיית "חגיגה"  (אלון פרבר בסופרן, חגי אמיר באלט, יונתן וולצ'וק בטרומבון, גדי להבי בפסנתר, טל גמליאלי בקונטרבס ודני בנדיקט בתופים) תארח את ז'וקה פרפיניאן (כלי הקשה ושירה) בהפקה מיוחדת לשירים של מתי כספי.

חמישיית הפסנתרן רונן שמואלי (עם אלכסנדר לוין בטנור, יונתן וולצ'וק בטרומבון, יוראי אורון בקונטרבס, יונתן רוזן בתופים) תארח  את הזמרת רודי ביינסן.

לאתר הפסטיבל ולוח ההופעות.


תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

תודה על כתיבתך בנושא

lr

http://www.youtube.com/watch?v=ruNoOjNxDvc

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin