דפים

יום שני, 9 בפברואר 2009

פגוש את המוסיקאי

הנה פרוייקט מעניין: אחת לשבועיים יתקיים במועדון "לבונטין 7" מפגש בו יתארח מוסיקאי ג'אז ישראלי שיתן לקהל הזדמנות להציץ לטעמו המוסיקלי וישמיע מוסיקה שהשפיעה עליו.

ממש לאחרונה פרסם Ben Ratliff, כתב ה New York Times, ספר בשם The Jazz Ear, בו הוא מתאר את רשמיו מפגישות שקיים במהלך השנים האחרונות עם מוסיקאי ג'אז מהשורה הראשונה, במהלכן הקשיב יחד עמם למוסיקה שהם בחרו ושוחח עמם עליה. לדבריו, המפגש האינטימי עם המוסיקאים וההאזנה המשותפת למוסיקה חשפה בפניו רבדים חדשים אצל המוסיקאים עמם נפגש אשר לא היו נגישים בראיון סטנדרטי, שם מטבע הדברים מתמקדים בשיחה על האלבום החדש או על מסע ההופעות הנוכחי.

בעוד שבגרסת הספר המפגש האינטימי התרחש רק בין הכתב למוסיקאי ולנו לא נותר אלא לקרוא את התרשמויותיו של Ratliff, בלבונטין תוכלו להיות נוכחים בעצמכם ולהתרשם ישירות הן מהמוסיקאי והן מהמוסיקה שהוא שומע. אמנם קצת פחות אינטימי אבל מאד בלתי אמצעי. הכניסה, אגב, חופשית.

המפגש הראשון יתקיים ב 17.2.2009 בשעה 18:30 עם הפסנתרן דניאל שריד, שהוא גם אחד מבעליו של המועדון.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

היי,

תודה על ההמלצה.

בגלל שהאקספלורר לא נתן לי להכנס לבלוג משום מה, והחיפזון הוא הרי מן השטן, הזמנתי איזה ספרון של 192 עמוד על ג'אז של בוב בלומנטאל, אבל אכן שמת את חותמת הגומי בקשר לספר של גויה, שירכש אף הוא בקרוב! מוות לעצים! (לא, סתם, מקווה שזה מודפס על נייר ממוחזר).

יאיר שפיגל אמר/ה...

תבלה !
שמח שיכלתי לעזור.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin