דפים

יום ראשון, 23 בנובמבר 2014

מבול של ג'אז - 23-29 נובמבר 2014

ככה זה בחיים, או שיש יובש טוטאלי או שיש מבול. השבוע, למשל, יש מבול של הופעות ג'אז. למעשה מתקיימים שני פסטיבלים בזה אחר זה.

הראשון הוא פסטיבל בן שלושה ימים, בין התאריכים 23-25 בנובמבר, שמתקיים בלבונטין 7 בתל-אביב. 
במסגרת הפסטיבל יופיעו:  הטריו של עומרי מור עם גלעד אברו ועופרי נחמיה,הטריו של עומר קליין, הטריו של שי מאסטרו, טל גמליאלי, רותם סיוון, רביעיית מיקה הרי והדר נוייברג,  LayerZ ואריאל שיבולת.

לחץ לאתר של לבונטין 7


ומיד לאחר סיום הפסטיבל בלבונטין 7 מתחילים אירועי החשיפה הבינלאומית לג'אז ומוסיקת עולם. אירועי ה"חשיפה" החלו בשנת 2011 בשיתוף פעולה בין מועדון "הצוללת הצהובה" בירושלים ובין משרד החוץ ומשרד התרבות ומטרתם לחשוף אנשי מקצוע ומנהלי פסטיבלים מכל העולם לסצינת הג'אז ומוסיקת העולם הישראלית. אירועי החשיפה יתקיימו במשך 4 ימים, בין התאריכים 26-29 בנובמבר, ב"צוללת הצהובה" בירושלים ובמועדון "האזור" בתל אביב והכניסה היא חינם (על בסיס מקום פנוי).


לחץ לאתר החשיפה

במהלך ארבעת ימי החשיפה יופיעו הטריו של שי מאסטרו, אבישי כהן וה Big Vicious, עמית פרידמן, אנדרלמוסיה, רעות רגב, מאיה בלזיצמן ומתן אפרת, אסתר רדא, יעל הורביץ, מור קרבסי, חמישיית יובל כהן, Tigris, Shalosh, LayerZ, הודנא אפרוביט אורקסטרה, קותימן אורקסטרה והסלון של אלייב.

הזדמנות מצויינת לצאת מהבית, להוכיח ולהיווכח שסצינת הג'אז בארץ חיה, בועטת ומרתקת. תהנו.

אין תגובות:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin