דפים

יום שישי, 11 בפברואר 2011

פסטיבל הג'אז תל אביב - כבר מתחילים


נותרו עוד ימים ספורים לפתיחת פסטיבל הג'אז התל-אביבי שמביא, כבכל שנה, ג'אז איכותי ומשובח. התוכנית האמנותית מורכבת גם מהמיינסטרים של הג'אז אבל גם מפינות יותר נידחות (אך לא פחות מעניינות וטובות!), ומציע חומרים שלא תוכלו לראות באילת או במשכן.

הפסטיבל שיארך השנה ארבעה ימים (15 עד 18 בפברואר) יתקיים בסינמטק תל-אביב ויש לו דף פעיל (ומלא בהטבות) בפייסבוק, אתם כמובן מוזמנים להירשם כחברים ולהנות מהפינוקים המוצעים שם.

למי שעדיין אינו חבר בקבוצה הנ"ל, אספר שכעת ניתן לרכוש שני כרטיסים במחיר אחד (159 ש"ח) למופעים של שלישיית George Colligan ושביעיית Steve Bernstein שיתקיימו ביום שלישי 15.2.2011.

על מנת לקבל את ההנחה יש להתקשר לקופת הסינמטק, בטל: 03-6060800 ולציין את קוד ההנחה: 2001. מספר הכרטיסים מוגבל ל-20 זוגות להופעה, אז יאללה...

הנה קצת פרטים באדיבות ברק ויס, המנהל האומנותי של הפסטיבל:

שלישיית ג'ורג' קוליגן – יום ג' 15.2 שעה 20:00

טריו פנטסטי עם שלושה מוסיקאים נהדרים ובראשם הפסנתרן הנהדר ג'ורג' קוליגןאחד הפסנתרנים הכי מוערכים בסצינת הג'אז בעשור האחרון – כלידר וכסיידמן. יחד עימו ינגנו בוריס קוזלוב בקונטרבס ודונלד אדוארדס. שלושתם, אגב, מהווים את הרית'ם סקשן של המינגוס ביג בנד והמינגוס דיינסטי. הופעת הטריו המאופיין בנגינה דינאמית,”פ’אנקית” ובעלת שמחת חיים יבוסס על הדיסק האחרון שהקליטו הכולל קטעים מקוריים ועיבודים מיוחדים לסטנדרטים ולקטעים פופולאריים.

כרגיל, לא לשכוח לכבות את הנגן בצד שמאל למעלה.





שביעיית סטיבן ברנסטין – יום ג' 15.2 שעה 22:30

ברנסטין (חצוצרה וסלייד-חצוצרה), המוכר לכם ודאי מהרכב סקס-מוב שלו או מה"לאונג'-ליזארדס" מגיע לראשונה לישראל עם הרכב ה"דיאספורה סול" שלו, שהיה האלבום הראשון מתוך סדרה של ארבעה אלבומים (עד כה) שהוציא בלייבל "צדיק" ובו הוא בוחן את החיבורים בין המוסיקה היהודית למוסיקה עכשווית. השביעייה תבצע עיבודים מלהיבים בעיבודים אפרו-קובאניים ופ'אנקיים ללחנים יהודיים מוכרים כ"מעוז צור", "מה נשתנה", "שלח את עמי" ועוד. ברנסטין יגיע עם עוד 3 מוסיקאים: המתופף הקובאני הפנטסטי חואן רוברטו רודריגז, הטנור פול שאפירו, והקלידן אריק דויטש: כולם מנהיגי הרכבים מאוד מוערכים בסצינה הניו יורקית. אל הרביעייה יצטרפו יקיר ששון בבריטון-סקס, אסף חכימי בגיטרה בס וגלעד דוברצקי בפרקשן. יהיה לוהט!





אין תגובות:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin