דפים

יום חמישי, 7 באוגוסט 2014

פסטיבל ג'אז בים האדום ה-28: 24-27 באוגוסט 2014

פסטיבל הג'אז בים האדום ה-28 יתקיים בין התאריכים 24-27 באוגוסט בנמל אילת. תחת ניהולם האומנותי של דובי לנץ ואלי דג'יברי, שהניבו לנו פסטיבל מצויין בשנה שעברה, מצליח הפסטיבל, גם השנה, לייצר תוכנית מבטיחה ששווה לרדת בשבילה לאילת. תוסיפו לזה את הקיץ הקשה שעבר על כולנו ותבינו, כמוני, שאתם חייבים לעצמכם את החופש הזה, לגוף ולנשמה.

בין האורחים מחו"ל ניתן למנות את האורגניסט Lonnie Smith (הדוקטור) שיגיע עם הטריו שלו ובו מנגן הגיטריסט Jonathan Kreisberg, רביעיית הסקסופוניסט Antoine Roney (אחיו של Wallace Roney שהופיע בפסטיבל בשנה שעברה), שישיית Los Hacheros עם החלילן איתי קריס. בנוסף אליהם יופיעו גם מיטב הג'אזיסטים הישראלים: עומר אביטל בחמישייה שהיא למעשה Third World Love (אבישי כהן, דניאל פרידמן ויונתן אבישי) פלוס Joel Frahm, יונתן אבישי יופיע, סוף סוף, בטריו; עמוס הופמן יופיע בחמישיה עם הזמרת רחלה מדרי ; איריס ועופר פורטוגלי ברביעייה עם בן איילון ויוסי פיין; עומרי מור ומוריס אל מדיוני בדואט פסנתרים ועופר גנור יופיע בשלישייה עם אחיו אייל גנור ושי זלמן בתופים.

באגף הווקאלי תגענה מחו"ל שלוש זמרות: Dianne Schuur שתופיע ברביעייה עם Joel Frahm; Kellylee Evans שתופיע בחמישייה ו Lenny Andrade שתופיע אף היא ברביעייה. נציגת הווקאל הישראלי (מלבד איריס פורטוגלי ורחלה מדרי) היא מרינה מקסימיליאן שתופיע ברביעייה עם אביב כהן, גלעד אברו ויונתן אלבלק.


Fred Hersch Trio

ועוד חלום אישי שלי, שכבר חשבתי שלא אזכה להגשימו, הפסנתרן Fred Hersch שיופיע אף הוא בשלישייה עם 
John Herbert בבאס ו Eric Mcpherson בתופים.


Terence Blanchard (שאמור היה להופיע בחמישייה עם הפסנתרן Fabian Almazan) ו Marcus Strikland שהיו אמורים להופיע ביטלו בשל המצב הבטחוני ובמקומם יגיעו האלטיסט Lee Konitz עם הרביעייה שלו והטנוריסט Dayna Stephens, שיופיע אף הוא ברביעייה מחוזקת בפסנתרן עדן לדין.

Lee Konitz בהרכב עמו יגיע לפסטיבל:



ולמי שלא מכיר - הנה דגימה מאלבומו האחרון של Dayna Stephens. 




לאתר הפסטיבל והתכנית המלאה.

אין תגובות:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin